Handla fisk, skaldjur och delikatesser i vår webbutik.

Hur man handlar

Det ska vara lätt att handla fisk, skaldjur och delikatesser online hos oss på Andysfisk, så vi har försökt göra vår webbutik enkel och lätthanterlig.

  • Klicka på det produkter du vill ha och lägg dem i varukorgen.
  • Gå till kassan. Ange din address och telefon. Kontrollera din order. Tryck på slutför köp.
  • Vi kontaktar dig för leverans. Betalning sker också vid leveransen.

Det är självklart även möjligt att beställa via e-post. Du kan fylla i vårt kontaktformulär eller direkt via info@andysfisk.se.  Vill du ha personlig service är du också hjärtligt välkommen att ringa till oss så ordnar vi vad du vill ha på bästa sätt. Telefonnummer och öppettider hittar du längst ner på sidan.

Handla online

Genom att gå till vår produktsida kan du se vilka produkter vi för tillfället lagerför. På produktsidan kan du  klicka på produkten för att beställa eller läsa mer om den. När du lagt varor du vill ha i varukorgen kan du när som helst navigera till din varukorg. Där kan du t.ex. ändra förpackningsstorlek eller ta bort varor helt.

När du tycker att du har fått ihop de varor du vill ha är det bara att navigera till kassan för att skicka in din beställning. I kassan fyller du även in dina kontaktuppgifter och din adress för att vi så snabbt som möjligt ska kunna leverera till dig. Där kan du också ange om du har några andra speciella önskemål t.ex. angående leveransen.

Handla direkt från fiskbil

Naturligtvis är det också möjligt att handla direkt från våra fiskbilar. Vill du att vi ska komma hem till dig med någon av våra bilar så att du direkt kan välja från våra produkter är det bara att kontakta oss. Du kan också ringa direkt till våra försäljare om du behöver ytterligare information.

Våra kunder har alltid möjlighet att handla direkt från våra fiskbilar. Hör av dig till oss om du också vill ha besök av någon av våra fiskbilar.

100% nöjd kundgaranti

Våra garantier sträcker sig betydligt längre än den tvingande konsumentköplagen. Vi på Andysfisk har ett långtgående samarbete med våra leverantörer och ser alltid till att våra produkter är av högsta kvalitet. Vi har som policy att våra kunder alltid ska vara nöjda med sina varor till 100%. Därför tillämpar vi en 100% nöjd kundgaranti. Är du på något sätt missnöjd med varorna från oss så kontakta omedelbart oss för retur. Vi på Andysfisk lovar att vi på snabbaste sätt ska kunna ordna upp saken utan besvär och kostnad för dig som kund.

Leverans

Vi tillämpar betalning vid leverans så du behöver inte betala något vid beställningen. Vi på Andysfisk kontaktar dig efter beställning för att komma överens om en tid för leverans som passar dig bäst. Som betalningsmedel accepterar vi de flesta kort såsom Visa, MasterCard, men också Swish (1232799310) eller kontant betalning.

Frysta produkter

Vid beställning av fryst fisk och skaldjur gäller fri och snabb hemleverans i hela Stockholm, Uppsala och Södermanlands län. Inom dessa områden levererar vi normalt din beställning dagen efter du lagt din order. Om du gör en beställning på morgonen finns även möjligheten att få ordern levererad samma dag om vi har ledig kapacitet för detta.
Dessutom levererar vi till delar av Gävleborg, Dalarna, Västmanland, Örebro  och Östergötlands län med någon dags längre leveranstid. Se vårt leveransområde för frysta produkter. Om du vill ha leverans utanför vårt leveransområde är det också möjligt. Då måste vi dock ta ut en avgift, men kontakta oss så ska vi försöka ordna leverans på bästa sätt.

Leveransen till dig som kund sker med speciellt utrustade fordon för fisk- och skaldjurstransporter .

Övriga produkter

För övriga produkter som inte är frysta gäller också fri hemleverans på samma sätt och i samma leveransområde som för våra frysta produkter. Dessutom är du som bor i övriga Sverige också välkommen att beställa från våra icke-frysta produkter, som våra delikatessostar och sylt. Då skickar vi dina varor med paket hem till dig så fort vi fått in din betalning. Swisha till 1232799310 ange gärna namn och ordernummer i meddelandefältet. Vi skickar dina varor samma dag eller nästkommande. Leveranstid i största delen av landet är då 1 dag.

Leverans sker med fiskbil

Leveransen av varor sker med moderna bilar speciellt utrustade för fisk- och skaldjurstransport.

Om det är något du undrar över tveka inte att kontakta oss.
Vill du komma i kontakt med våra säljare direkt finns telefonnummer och öppettider längst ner på sidan.

Personuppgifter

Andysfisk AB lagrar inga personuppgifter förutom de du som kund lämnar vid köp,
d.v.s. namn, adress, emailadress  och telefonnummer. Dessa använder
vi enbart för att kunna leverera varorna till dig som kund. Inte heller sparar vi några identifierbara uppgifter av de som besöker vår webplats
Vi lämnar heller under inga omständigheter ut några uppgifter till andra parter. Inga ytterligare personupgifter
som kan framkomma vid betalningen lagras av Andysfisk AB.
Våran integritespolicy kan du läsa här.
Vi använder betallösningen iZettle, vars villkor du kan läsa här.