Hur man handlar 2019-05-14T04:36:06+00:00

Handla fisk och skaldjur i vår webbutik.

Hur man handlar

Det ska vara lätt att handla fisk och skaldjur online hos oss på Andysfisk, så vi har försökt göra vår webbutik enkel och lätthanterlig.

Genom att gå till vår produktsida kan du se vilka produkter vi för tillfället lagerför. Vi har också ett beställningssortiment med något längre leveranstid. På produktsidan kan du  klicka på produkten för att beställa eller läsa mer om den. När du lagt varor du vill ha i varukorgen kan du när som helst navigera till din varukorg. Där kan du t.ex. ändra förpackningsstorlek eller ta bort varor helt.

När du tycker att du har fått ihop de varor du vill ha är det bara att navigera till kassan för att skicka in din beställning. I kassan fyller du även in dina kontaktuppgifter och din adress för att vi så snabbt som möjligt ska kunna leverera till dig. Där kan du också ange om du har några andra speciella önskemål t.ex. angående leveransen.

Naturligtvis är det också möjligt att handla direkt från våra fiskbilar. Vill du att vi ska komma hem till dig med någon av våra bilar så att du direkt kan välja från våra produkter är det bara att kontakta oss. Du kan också ringa direkt till våra försäljare om du behöver ytterligare information. Telefonnummer och öppettider hittar du längst ner på sidan.

Våra kunder har alltid möjlighet att handla direkt från våra fiskbilar. Hör av dig till oss om du också vill ha besök av någon av våra fiskbilar.

100% nöjd kundgaranti

Vi på Andysfisk har ett långtgående samarbete med våra leverantörer och ser alltid till att våra produkter är av högsta kvalitet. Vi har som policy att våra kunder alltid ska vara nöjda med sina varor till 100%. Därför tillämpar vi en 100% nöjd kundgaranti. Är du på något sätt missnöjd med varorna från oss så kontakta omedelbart oss på Andysfisk för att vi på snabbaste sätt ska kunna ordna upp saken utan besvär och kostnad för dig som kund.

Leverans

Vi tillämpar betalning vid leverans så du behöver inte betala något vid beställningen. Vi på Andysfisk kontaktar dig efter beställning för att komma överens om en tid för leverans som passar dig bäst. Som betalningsmedel accepterar vi de flesta kort såsom Visa, MasterCard, men också Swish eller kontant betalning.

Vid all beställning gäller fri och snabb hemleverans i hela Stockholm, Uppsala och Södermanlands län. Inom dessa områden levererar vi normalt din beställning dagen efter du lagt din order. Om du gör en beställning på morgonen finns även möjligheten att få ordern levererad samma dag om vi har ledig kapacitet för detta.
Dessutom levererar vi fritt till delar av Gävleborg, Dalarna, Västmanland, Örebro  och Östergötlands län med någon dags längre leveranstid. Om du vill ha leverans utanför vårt utkörningsområde är det också möjligt. Då måste vi dock ta ut en avgift för leveransen, men kontakta oss så ska vi försöka ordna leverans på bästa sätt.

Leveransen till dig som kund sker med våra för fisk- och skaldjurstransporter speciellt utrustade fordon.

Leverans sker med fiskbil

Leveransen av varor sker med moderna bilar speciellt utrustade för fisk- och skaldjurstransport.

Om det är något du undrar över tveka inte att kontakta oss.
Vill du komma i kontakt med våra säljare direkt finns telefonnummer och öppettider längst ner på sidan.

Personuppgifter

Andysfisk AB lagrar inga personuppgifter förutom de du som kund lämnar vid köp,
d.v.s. namn, adress, emailadress  och telefonnummer. Dessa använder
vi enbart för att kunna leverera varorna till dig som kund. Inte heller sparar vi några identifierbara uppgifter av de som besöker vår webplats
Vi lämnar heller under inga omständigheter ut några uppgifter till andra parter. Inga ytterligare personupgifter
som kan framkomma vid betalningen lagras av Andysfisk AB.
Våran integritespolicy kan du läsa här.
Vi använder betallösningen iZettle, vars villkor du kan läsa här.